Banker – SEB/Swedbank/Nordea/Handelsbanken – Uppdrag från centrala enheter samt från kontorsrörelsen, olika nivåer av chefer och medarbetare.
Kundnytta: Effektivare tidsutnyttjande, bättre ledarskap, gladare medarbetare (NMI- Nöjd Medarbetar Index) mindre övertid och bättre resultat med mindre arbetsinsats.
Bonnierförlagen – Olika typer av ledare/medarbetare, som behöver stöttning och utveckling inom olika områden. Har t.ex. varit “ny som chef”, ”förbättrad effektivitet” och ”konflikthantering”.
Kundnytta: Snabbare trygghet i sin nya roll, ett neutralt bollplank vilket gett större möjlighet till att utveckla mod, tydlighet och målfokusering.
Ahlsell – Talent Management uppdrag.
Kundnytta: Förberedelse inför nytt uppdrag som försäljningschef över 30-talet medarbetare inom ett större geografiskt område.
SLA – Sveriges Skog- och Lantarbetares Arbetsgivarförbund.
Kundnytta: Skapat tydligare medvetenhet om hur personligt ledarskap kan påverka utfallet i konkreta förhandlingar och möten. De har fått tydligare målfokus, bättre tidsanvändning, mer medvetna handlingar som skapat större effektivitet.
Örebro kommun – Ny grupp inom nytt affärsområde.
Kundnytta: För att utveckla sin ledningsgrupp och för att stärka/utveckla sina chefer individuellt för att må bra och skapa bra resultat.
Medborgarskolan – Chefer och medarbetare med nyckeluppdrag.
Kundnytta: Målfokusering och effektiv tidshantering. Prioriteringshantering och motivationsdriv.