Meny
esse.nu
  • Vi erbjuder
    • Vad
    • Hur
    • Bli i ditt esse
    • Coaching
    • Tester
      • EQi 2.0 – Nyckeln till framgång
      • Facet5 – Ledarskapstest
      • Extended DISC
      • GDQ – Group Development Questionnaire
  • Om oss
  • Samarbetspartners
  • Kontakt
  • Ledarskapsboxen
esse.nu

Våra kunder

Banker – SEB/Swedbank/Nordea/Handelsbanken – Uppdrag från centrala enheter samt från kontorsrörelsen, olika nivåer av chefer och medarbetare.

Kundnytta: Effektivare tidsutnyttjande, bättre ledarskap, gladare medarbetare (NMI- Nöjd Medarbetar Index) mindre övertid och bättre resultat med mindre arbetsinsats.

 

Bonnierförlagen – Olika typer av ledare/medarbetare, som behöver stöttning och utveckling inom olika områden. Har t.ex. varit “ny som chef”, ”förbättrad effektivitet” och ”konflikthantering”.

Kundnytta: Snabbare trygghet i sin nya roll, ett neutralt bollplank vilket gett större möjlighet till att utveckla mod, tydlighet och målfokusering.

 

Ahlsell – Talent Management uppdrag.

Kundnytta: Förberedelse inför nytt uppdrag som försäljningschef över 30-talet medarbetare inom ett större geografiskt område.

 

SLA – Sveriges Skog- och Lantarbetares Arbetsgivarförbund.

Kundnytta: Skapat tydligare medvetenhet om hur personligt ledarskap kan påverka utfallet i konkreta förhandlingar och möten. De har fått tydligare målfokus, bättre tidsanvändning, mer medvetna handlingar som skapat större effektivitet.

 

Örebro kommun – Ny grupp inom nytt affärsområde.

Kundnytta: För att utveckla sin ledningsgrupp och för att stärka/utveckla sina chefer individuellt för att må bra och skapa bra resultat.

 

Medborgarskolan – Chefer och medarbetare med nyckeluppdrag.

Kundnytta: Målfokusering och effektiv tidshantering. Prioriteringshantering och motivationsdriv.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Säljbedömning

Toppsäljare är mycket effektiva i sitt yrke. De är engagerade i försäljning och motiverade att uppnå sina mål. En säljares framgång inom försäljning bestäms ofta av deras naturliga anlag, attityd, kompetensnivå och tankesätt.

Säljbedömningen är utformad för att stärka och effektivisera lärande och utveckling samt identifiera styrkor och svagheter inom 18 kritiskt viktiga säljkompetenser.

Läs mer om verktyget Säljbedömning.

Personligt ledarskap

Neuroledarskap

Emotionell intelligens

Sonja, Eva & Susann

Senaste inläggen

  • Arbetsglädje varje dag.
  • ”Det är så härligt att få var här och lära, slippa prestera!”
  • (ingen rubrik)
  • Skapa Psykologisk trygghet
  • Tips vid distansarbete med hänsyn till hjärnans önskemål och välmående!
  • Välkommen på Energilunch

Sök på esse.nu

Vår integritetspolicy

Vi hanterar alltid våra kunders personuppgifter på ett tryggt och bra sätt. I vår integritetspolicy kan du läsa mer om vilka uppgifter vi samlar in och vad de  används till.

Läs hela policyn här.

Besök oss

Villa Ludvigsberg
Ludvigsbergsgatan 20
(T-bana Mariatorget, uppgång Torkel Knutssonsgata). Parkering på gatan.

©2015 esse.nu | Proudly powered by Creative Cat